![]() |
AW: CH; Fonduevent?
Zitat:
Zitat:
Zitat:
|
10min isch grad chli optimistisch. Isch ke Hary...
|
he jungs, gönd amol uf dia homepage vo dena. dia hend echt geili sacha im agebot.
ma könnt sich z.b. ufafahra lo mit ihrem schuttle-schnee-gefährt, döt oba üsa fondue oder was au immer essa und nocher a schlitta mieta und abadüsa! das wär vilicht au öpis. scheisse, i freu mi scho wi sau uf de sunntig :D www.grimselpass.ch |
Goil!
|
Extrem geil! Das tönt ja würklech no cool ;) Dämfau warti no mit de Summerfinke..
|
Geil ist auch, dass mein Möppi heute oder morgen in Härkingen ankommt...
Leider ist dieser Event sehr Geil, aber der Sonntag ist (auch mit meiner Tochter ) schon geplant. Bei mir mahlt zuerst wer zuerst da ist... also Lenkerstummel umbauen in Avenches.... |
Einspruch ;)
Das mit der Tochter lassen wir mal durch, aber guck mal wann der Fred eröffnet wurde :D Den Lenkerstummel bauen wir dir auch dort um, dann haste sogar noch ein dutzend linke Hände mehr :D |
Ich fahr nicht für ein Fondue an einem ********ing Sunday wo ich noch zu schrauben habe auf die Grimsel wenn die sogar noch geschlossen ist.:asia:
|
|
Zitat:
miar werden doch eh abgholt vo däna heinis vom restaurant oder nid??mitem snowbobil!?!?? und sust simmer sicher flexibel...:wipp: |
Ja, das scho, aber mir chäme ja när nid vor gliiche Siite här ufe. Dahär würd me sech äuä würklech nume ir beiz gseh, und uf getrennte wäge afe/abe
|
also miar (HE-MAN,KoQ und ich) fahren vo chur uf walenstadt,denn Glarus richtig vierwaldstädtersee und denn uf andermatt.oder sowas....:confused:
jo du i weiss nid,i glaub nid dra dass dr pass bis am sunntig offa isch....das wär scho schad wenn miar üs nur ir beiz gseh würen...usset miar fahren nocher in euri richtig aba....i muass schlussendlich eh uf züri...vo demher kunnts für mi nid druf a! |
Ah OK, ich chan natürlich ou über Lüzärn fahre, das wär kes Problem..
|
tüamer luaga wias kunnt....der spontanität sind keine grenzen gesetzt:huepf:
|
EIfach so bis Sunntig Vormitag söttemer e variante zämegstellt ha :D
|
was heisst do sunntig vormittag????:haeh: am sunntig vormittag fahren miar ab!!:fahrn:
i würd meina,miar sötten üs am samstig obig nomol köra,also egal jetzt wer mit wem,du kasch di au bim boris melda....isch viellicht gschieder...er isch weniger im stress als i:undweg: :engel: |
also juvens
die restaurantis holen uns in oberwald ab und ich denke man kann sich dort auch treffen. sascha, könntest du nochmals nachfragen wie das genau läuft mit dem abholen mit schneekutsche? ob sie auf uns warten bei einer bestimmten zeit, oder ob sie fixe fahrpläne haben oder ob wir sie, wenn wir in oberwald sind anrufen sollen oder wie? bitte...:liebe: wir (KoQ, Spinner und ich) gehen über glarus bis nach andermatt bzw. bis nach realp, zum autoverlad der uns bis oberwald bringt. von mir aus können wir uns auch in andermatt oder realp treffen und dann gemeinsam mit'em verlad nach oberwald. die frage ist eher WANN treffen wir uns WO? wenn breth auf die halb 2 reserviert hat, dann können wir sagen - wenn treffpunkt andermatt, dann ca. 12 uhr - wenn treffpunkt realp, dann ca. 12:15 uhr der realp-oberwald-autoverlad fährt jede halbe stunde. also, was meint ihr? |
Ok, dann komme ich sonst auch nach Andermatt, und fahre somit durch/via Luzern..
Winterreifen wären vorteilhaft, oder? |
und mit wem treff ich mich wenn ich vo Basel her komme??
|
Zitat:
niemand hat dich gern und du musst alleine kommen....:heule: gruss dusko |
N'abend Leute
Bad News :( Wird wohl nix bei mir Morgen.. Ich muss bis Dienstag meine Semestserarbeit zusammenkriegen. Wäre eigentlich nicht so tragisch da ich bereits seit fast nem Monat damit nebenbei beschäftigt war. Bei der Zwischenbesprechung gestern hat sich aber gezeigt dass mein Ansatz komplett falsch war, und ich daher nochmals weit weit vorne beginne.. Selber Aufwand, aber ein Bruchteil der Zeit. Da wird wohl auch der Sonntag herhalten müssen.. :( |
hmm, schade. somit sind wir nur noch zu viert.
aber easy, Breth, wann sollen wir uns wo treffen? sagen wir ca. 12 uhr andermatt? gruss HE-MAN |
he juvens, dr oberalp, dr furka und dr grimsel sind wieder offa! wia gsenders?
gruass boris |
Zitat:
|
Ja, lieber im Juni, ussert ds Weekend ume 22-24igscht nid..
|
wobi, 25.-27. mai hani gloub no nüt loos..:engel:
|
jo, scho au lieber im juni. ussert aber, mier machen öpis spontans. nöchscht WE, also am dunschtig isch jo au irgend an firtag? wer macht alles bruck? :engel:
|
Ganz schlächt, mi Brüeder stürzt sich denn ids Eländ (Hochziit)
|
iiiu, ganz schlächt, mues da no so irgend es rots outo zämäschrubä...:engel:
|
ui nei Höfix ! das mues ja en rächte Arsch sii wo dich zum umeschrube bringt i dem geile wätter :loveyou:
|
Zitat:
dini wär ja ou no gsi, bisch ja aber mit em nä blaue oug dervo cho!!! glück hesch gha!!! |
Oh, dänn hani Rännä in Schwede, gaht mir nid..........
|
Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 00:42 Uhr. |