![]() |
AW: Schwiizerdütsch Quiz
Zitat:
nur 7??....ok,du denkst auch albanisch:heule::loveyou: |
Das ist wirklich so Berndeutsch oder so. Habe auch nur 10 Richtige. :rowdy:
|
15/15, das sind sage und schreibe 100% richtig verstanden und interpretiert...:wipp:
putzt hani.., rübis u stübis mit vouem garacho abgrumt! ...:wipp::wipp::wipp: ä richtigä Füdlibürger bini... aber wäg däm müesst dr iz kes büro uftuä oder afa muderä! Sit wäg däm nid meh lappis weder ig... nid dass es öich iz de dr Nuggi usä jagt! wär ich nur früher so gut gewesen im Hörverständnis :aua: aber ich geb euch recht, es ist "Berndeutschlastig" somit hatte ich auch keine Probleme :D aber da gäbe es noch ganz andere Wörter! ;) |
14 vo 15. derbi fingeni ke Fähler...
Irgendeine het da äs angers verständnis aus ig. |
Zitat:
|
Zitat:
|
15/15 :dd::huepf:
|
@HöfiX
Nei, muderä isch klar. Aues angere eigentlech ou, aber i chume nume uf 14... Ke Ahnig wieso. Ev. redt dä wo das gmacht het nid s gliiche Bärndütsch wie ig... Bi scho grad chli vore Chopf gschtosse.... |
Zitat:
|
Zitat:
|
Zitat:
|
13 von 15, die meisten Begriffe sind landläufig aber einige sind doch lokal verwendete Begriffe.
Das Dialekt Orakel ist auch recht witzig, nur schon weil man die verschiedenen Aussprachsmöglichkeiten ein und desselben Wortes innerhalb der schweiz sehen kann. Muss allerdings sagen dass es gerade bei Grenzgebieten zwischen 2 Kantonen durchaus gemischte Versionen gibt...so bin ich als Schwyzer aufgewachsen, nahe an der Grenze zum Kt Zürich, bin aber vom Orakel in's Zürcher Oberland verbannt worden :bleifuss: Allerdings sind meine Eltern dort aufgewachsen und kann gut sein dass ich durch sie "verfälscht" wurde :engel2: |
Zitat:
|
hehe...ich ha 14 vo 15...hmm...naja..wallis und zürcher chunnt appa güet...hehe...und janu...wier wallise brüche eh kei schwiizerpass..dschwiiz isch 1815 zum wallis cho und wier heschi üfgnnuh...lah
|
Jöö Nachtmahr :rolleyes:
|
Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 04:37 Uhr. |