![]() |
|
Hä? :mnih:
|
Ich klau mal meinem Bruder die Sig:
![]() |
Ich bin doch nur Zigarettenverkäufer..... :hph: :engel:
|
:laut: "I hätt' en Paziänt zum iilifere! Herr Dokter, Herr Dokter: Wänn chönnt i n Termin haa?"
|
Ah, ändlech begriffe? Das isch ja mau schnäu gange :heule: :loveyou: :D
|
öppe im septämber.....
Itse machi grad ä ZKD, und derzue no ä Motorrevision. U am mhcruiser sis Heizelement tueni ono wächsel. Morn machi ä Kupplig are Supra... Ha grad chli viu.... Wobi, ZKD nachezie geit öppe 1 - 1,5 std. Das chönntme amene Samschtig schnäu mache. 13. Mai am Morgä? |
Am 13.5 wär machbar, aber nöd allzu früeh, bruuche immerhin öppä 2h bis Kerzers...
Oder machsch au Huusbsüech? :undweg: |
Dr Bleifuess? Dä het doch 2 Linggi Händ, und ersch no alles düüme dran.. :engel: :engel: :engel: :undweg:
|
:ass2:
Huusbsüech... nei. Wüu i däne 4 std (hi u zrügg) chani no viu angers mache. Süsch lüt mer mau a: 079 216 36 54 @Mike Merci :asia: |
Zitat:
Säg emal, wär isch die netti Damä gsii, wo die Telefon-Nr. hätt? - Sie heisst uf jede Fall nöd Bleifuss... Und frögt sich was für en :tüddeldü: sie da aagfohnt hät... Oder probier's bi miir: 078 770 12 12 -> die Nr. stimmt garantiert. Roy |
Ou, vertippet...
Isch 079 215 36 54..... :haare: |
Morgä!!!!
Macheter wider obszöhni arüef??? :tüddeldü: |
LOL, schiss vertipper :bleifuss:
|
Neinei, bn ganz nett zu ire gsii, sie hätt ja au e sehr süessi Stimm ghaa... Da verwählt mä sich gaar nöd so ungern :love:
|
Lütischmer am Mittag a?
|
Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 00:19 Uhr. |
|